måndag 14 juni 2010

Hairspray och popcorn

Det blev inget vin igår vill jag lova. Istället blev det mysmiddag med Sarah. Vi fick akuta cravings efter prosciutto och bresaola. Detta avnjöts med mozzarella, tomater och spenat. Jag klämde i mig lite pasta också. Efter middagen glodde vi på tv och drack alkoholfri cider. Eller äppeldryck med ciderkaraktär :). Det visade sig att filmen Hairspray skulle gå på 4:an. Så det blev till å poppa popcorn och sedan blev det många goda skratt till en underbar film. Var ju och såg musikalen här i Stockholm med la familiga i början på året. Det var då jag hade en crush på Rolf Lassgård. Ojojoj va tiden går fort. Jag är numera över Rolf men väntar desperat på att en A ska återvända till storstan idag.

Tyvärr innebär även denna måndag att Sarah återvänder till Arn-riket. Men jag misströstar inte. Snart är hon tillbaka. Och flyttkartongen med skor som hon hade med sig, ja den blir ju kvar här. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar