måndag 20 september 2010

Bday 26

Igår fyllde jag 26 år. Nu är det slut på ungdomens ljuva år, eller ja, jag får i alla fall inte boka ungdomsbiljett på SJ. Ålderskrisen kom som ett brev på posten. Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men men, slutet gott allting gott? Gårdagen kommer bli ihågkommen som dagen då Sverige fick ett främlingsfientligt parti i riksdagen och inte för att jag hade en dålig dag.

Vaknade med en klump i magen. Är det så här det känns att vara 26 år gammal och inte ha kommit någon vart här i livet? Är det sant att SD kom in i riksdagen? Rysningar. Konstaterar snabbt att jag inte fått några rynkor över natten. Haha. Nej jag ser fortfarande ut att vara 17 år och kommer säkerligen få visa leg på systemet i några år till. Hoppas att SD åker ur systemet när jag fyller 30...

Inga rynkor här inte!

1 kommentar:

  1. Åh förlåt gumman! Missade totalt att du fyllde år!!! Grattis!!! Kändes ju som att man är vääääldigt gammal när man tänker att man är 30 i nästa val??? AAA ;)

    SvaraRadera