onsdag 20 juni 2012

Utmaningar

Tänk vad mycket som våra barn går igenom första året! Är så stolt över min lilla som utmanar sig själv varje dag, ibland inte med tanke på mammas hjärta! Tänk så många gånger om dagen hjärtat slår ett dubbelslag då hon hittar på nåt bus, som att resa sig mot ostadiga möbler eller vicka på barnstolen hemma hos mormor å morfar.

I två dagar har vi hängt med vad jag tror kommer bli en.riktigt kär vän å hennes tre fina barn, bara tjejjor! Igår var vi på sommarland å härja, idag är det Mösseberg som lever osäkert! Äntligen sommar helt enkelt!

Så en fråga till er som läser, ni är faktiskt ett par stycken! Vad ska jag skriva om? Signe, mitt upcoming jobbletande? Världsfreden? Eller ska jag sluta blogga helt? Många frågor på en gång ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar