söndag 8 juni 2008

Lägenhet sökes

En riktigt lång och skön helg har det varit. Nu ligger jag i sängen och känner att det absolut inte gör någonting att inte... göra någonting idag. Jag har dragit ner alla persienner och bojkottar en aktiv söndag. Orka inte ta tag i något. I torsdags så kom Johans mamma, mormor och morfar på besök. Så nu är frysen fylld av bullar och bröd igen, och vi har även fått en välkommet tillskott av gröna växter. Hoppas nu bara att vi hittar en ny lägenhet med nya fönster som våra små skyddslingar kan bo i. Att leta lägenhet går riktigt segt och hittills har vi inte fått napp någonstans. Men skam den som ger sig. Inte kan vi väl bo på gatan heller.
Nationaldagen tillbringades dels ute på Ekerö med en biltur och dels på Djurgården med picknick och promenad. Väldigt lyckad dag i den heta solen.

Igår var jag på jobbfest ute på Ekerö. 4-kamp, öl, utsikt och god mat. Det var sång och dans i solnedgången det. Idag vaknade jag upp utan baksmälla men med två stora härliga myggbett. Nu är sommaren verkligen här!!


Nej se Johan går inte att ha med i möblerade rum... eller jobbfest

Pest eller kolera: Ha myggmedel som parfym resten av livet eller sova naken utomhus när myggorna anfaller.
Läser: Handen som skälver - Kjell Eriksson
På repeat: Too Good To Be True - Friday Gone Bad
Pippi på: Ewas chokladkaka

1 kommentar:

  1. HEJ hoppas att de inte tröttade ut er totalt men det är alltid trevligt att få frysen fylld ;) det är en god bieffekt när de kommer...
    Nu har jag skicka dig ett litet paket hoppas att det kommer fram idag med posten
    kram

    SvaraRadera