fredag 30 maj 2008

J'aime Paris

Nu är Parisbiljetterna bokade. Härligt! Fyra dagar i kärlekens huvudstad med min käre sambo. Kul värre är att vi får sällskap! Ema och Jonas ska följa med! Ska bli så roligt, kan knappt bärga mig. Ska försöka spara massa pengar och go shopaholic in Paris.

Jag har för övrigt varit hemma i Skara i några dagar. Det var faktiskt riktigt skönt att komma ner på jorden. Vandra runt och hälsa på människor som man faktiskt känner igen. Att få umgås med några av mina nära och kära och få lite qualitity time gav mig nya krafter! Att träffa Sigge igen var också en befrielse från skräcken att kanske inte hinna säga hejdå ordentligt. Vem vet, nu kanske han inte har så långt kvar gamla gubben. Men jag tyckte ändå att han såg pigg och glad ut. Viftar på sin lilla svans och lägger huvudet på sne när man pratar med honom. Min sötnos.

Nej nu ska jag ta tag i mitt syprojekt, en kjol. Håll gärna tummarna.

Pest eller kolera: Äta samma pizza varje dag eller aldrig mer äta pizza
Läser: Tyskungen - Camilla Läckberg
På repeat: Divine - Sebastien Tellier
Pippi på: Rosa nagellack

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera