onsdag 2 december 2009

Frukost med pappsen

Idag så vaknade vi återigen kl 7 för att hinna med både morgonpromenad och kaffekokning innan det var dags för andra avsnittet av julkalendern. I natt har vi haft pappa på besök så det var en riktig mysig frukost idag! Tycker att päronen borde masa sig upp hit lite oftare. Peanut och pappa verkar verkligen ha funnit varandra. När vi mötte pappa vid tunnelbanan igår så blev han så glad så han knappt visste vart han skulle ta vägen!

Jaja, åter till julkalendern. Andra avsnittet vad väl som det första, sådär roligt va? Jag brukar tycka att jag har barnasinnet kvar och kan skratta åt det mesta. Men jag är inte riktigt hooked. Får se hur det går imorgon. Nu väntar überpluggning här för oss medan en snäll gubbe fixar golvbrunnen i vårt badrum! Ikväll ska jag jobba och Peanut ska hem till familjen Werjefelt och mysa. Är lite avundsjuk på honom. När ska han börja ta lite ansvar för försörjningen egentligen?

Just det! Jag fick en chokladkalender av Johan igår! wiiiiie! Och så bakade jag lussebullar. Försökte truga Johan med en imorses... men han gillar inte ens lussebullar... eller kanske bara inte mina! Fler till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar