onsdag 16 december 2009

Hej var det går!

Jag är riktigt speedad idag igen. Igår fick jag mer ärenden utförda än vad jag lyckats med på hela hösten känns det som; jag lämnade in skor för klackning, jag var på apoteket och posten, i skolan på handledarmöte...

Idag försöker jag fortsätta i samma anda. Jag tvättar och sopsorterar, ska ringa husvärden och fixa mitt förråd, sen ska jag plugga och laga kyckling med världens bästa uppsats-partner. Ikväll ska jag och Peanut iväg på kurs. Kommer väl att frysa våra små rumpor av oss men hej var det går. Kanske är det en ny mer positiv Ida som håller på att kika ut? Kan det ha något med snön att göra?



Obs! Bilden är från en annan fartfylld dag
************************************************************************

Uppdatering: Nu har jag även beställt SL:s studentkort för våren! Går äntligen att köpa på internet där man får en förlustgaranti!! Wiiie! Hejja SL! (Men tummen ner för att det kostar 2500 spänn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar