fredag 30 april 2010

Pju!

Jag överlever nog den här månaden också. Rent ekonomiskt pratar vi nu. Herregud, annars kan jag inte garantera något, så klantig som jag är så får vi vara tacksamma för varje dag vi får med mig på jorden. Nej, men rent pengamässigt så lyckades jag få den här månaden att gå ihop. Kan ju inte påstå att det kommer bli något över direkt... vilket i princip skulle krävas för att nästa månad skulle kännas säker... Men men. Jag får ta juni när juni står för dörren. Nu ska vi klara maj först. Lite så jag lever nu för tiden. En månad i taget. Kanske blir så när man är ensamstående? Imorgon börjar i alla fall nedräkningen...

Min helg kommer bestå av jobb, jobb och jobb. Hoppas att kunna mysa till det med en film någon kväll kanske men i värsta fall kommer jag enbart sova och jobba. Trist värre. Men med tanke på mitt icke-existerande sinne för pengar så är det väl tur att jag har, om än en lite, en inkomst. Tacka han där uppe för Engströms livs!

Nu ska här pluggas innan det är dags att kika på Våra bästa år... var å tok för länge sen. Såg förresten Eric Winter, eller Rex som han hette. Ni vet Mimis första fästman? Han hade en ganska framträdande roll som snygging i filmen The ugly truth. Ögongodis för hela slanten, synd bara att handlingen var så dålig. Men va hade jag egentligen förväntat mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar