söndag 23 oktober 2011

Lite ljusare i horisonten

Hade liiite dåligt samvete när jag satte i öronpropparna och lät sambon ta skrikmonstret (Signe alltså) i natt. Vid tre-tiden öppnade jag ögonen och insåg att jag hade sovit flera timmar. Det räckte - jag tog över. Då blev hon tyst. Lite värmde det i mammahjärtat då kan jag säga, det räckte att bara ligga nära. En matning vid 6-tiden och den lilla sover fortfarande gott bredvid pappa i sängen. Men tror det är dags att vakna nu mitt barn - mamma ser snart ut som Dolly Parton!!

Ny dag, ny energi.

Tack för era kommentarer!!!

1 kommentar:

  1. Tråkigt med peanut...:( vet hur det känns. Viva har fått ett nytt hem, fast permanent. Två hundar + bebis blev för mycket...men hennes nya hem är super, hon bor med sina två brorsbarn så hon har fullt upp :)

    SvaraRadera