lördag 19 november 2011

Debutant

Ikväll ska Signe gå på sin första fest. Outfiten är redan bestämd. En litet JuicyCouture-set som hon fått av farmor. Jag har dock inget att ta på mig. Har ju fortfarande fem kg kvar ner till utgångsvikten vilket betyder att jag inte kommer i de flesta av mina jeans.. frågan är om jag någonsin kommer i dem igen? Jaja, det har ju trots allt bara gått sju veckor. Men jag tror fasen att magen tjockat på sig lite de senaste dagarna. Det gillas inte. Någon form av viktnedgångsförsök får dock vänta tills vi ammat färdigt.

Fick dock väl godkänt vid efterkontrollen i torsdags. Det var en tung sten som föll från mitt hjärta, som jag har oroat mig. Ska dock tillbaka och gå igenom min journal med barnmorskan eftersom jag haft lite svårt att tänka tillbaka på förlossningen. Efter det tänkte jag ge mig på en liten förlossningsberättelse, börjar bli redo för det nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar