onsdag 2 november 2011

Jahaja

Nu tänker jag... Skita i alla måsten. Nu är det bara välmående som gäller. Mammafilosofi som en av mina favvobloggare uttryckte det. I like. Vågar inte länka ifall hon vill hålla bloggen lite hemlig (?).

Igår hade tjuvarna vart i farten och pajjat vår bil.. Som om vi inte har nog som det är? Karma? Jag borde bli snällare. Tar några pepparkakor senare.

Ska snart packa ner bebis i vagnen och plantera om våra blomlådor på uteplatsen, kommer bli så fint med ljungplantorna jag köpt!!

2 kommentarer:

  1. Bra gjort!! ta en prommenad och andas in livet!! :)
    kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Först å främst: död åt tjuvarna! Vågar nästan inte gå in på din blogg för jag får rysningar av massa känslor. Denna gång ilska. Och om jag blir såhär arg kan jag ju bara föreställa mig hur det är för er...

    Hehe nä bloggen är inte hemlig alls längre. Tänkte det först men jag släppte det. Låter bra att du anammar det tänket! :)

    SvaraRadera