måndag 23 april 2012

Ego-moment

Sessan sover och jag... Leker med ipaden. Haha.

Tur att det bara finns en av mig...

Igår hade vi en helt underbar dag. Allt klaffa med mat och sovtider. Signe som annars brukar bli rejält grinig framåt 17-18 tiden var på ett underbart glatt humör, det blev många skratt . Extra härligt att A var hemma också. Mys mys mys. A lagade middag och sen kollade vi på Shutter Island, kändes busigt att vara vaken ända till 00:15, känner mig lite småtrött idag :/

Igår så läste jag igenom lite broschyrer vi fått om bebisar och mat. Insåg då att jag kanske gått lite snabbt fram med Signes mat. Det stod att de inte behöver äta två lagade mål om dagen förrän de är 8 månader... Signe äter sen några veckor tillbaka frukost, lunch, middag å två mellanmål.... Ska jag ändra på detta??? Funderar på att slå bvc en signal...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar