onsdag 15 oktober 2008

inställd föreläsning...

grrrrrrr..... hur dåligt är det inte att en högskola som lär ut kommunikation inte kan kommunicera, dvs meddela att en föreläsning blivit inställd. Två timmar tar det mig att åka fram och tillbaka. Så kul är det inte att åka pendeltåg och tunnelbana. Tro det eller ej, men jag anser att jag har bättre saker för mig. Tur att jag hade min bok väskan. Låt den rätt komma in är en superbra bok. Läskig, men lagom läskig. Kommer snart på bio dessutom... iiiih spännande värre.

Pest eller kolera:
ställa sig på scen och va pinsam i 8 min eller tvingas kolla på filmen naken om och om och om och om och om igen.
Läser: Låt den rätte komma in - John Ajvide Lindqvist
På repeat: 2 1/2 Men
Pippi på: Läkerol med salmiaksmak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar