onsdag 8 oktober 2008

Nya sjukdomsbloggen?

Det är inne att blogga om sjukdomar nu för tiden. Min favorit är JohannaMariams blogg där man får följa hennes kamp mot Lymfkörtelcancer. Jag lider visserligen inte av något allvarligt men har faktiskt börjat tröttna. Först var det minst ett halvår med gallsten och nu har min visdomstand bestämt sig för att pina mig. Men skam den som ger sig, gallstenen är borta och den 21:a oktober ryker tanden också!!! Jag kom, jag såg, jag segrade!!!

Pest eller kolera:
Pröjsa 2500 kr för absolut smärta eller ha ont resten av livet...
Läser: Boven i mitt drama kallas kärlek - Unni Drougge (nope, sympatiserar fortfarande inte med henne)
På repeat: ajajajajajajaj
Pippi på: Alvedon och penicillin cocktail tre gånger om dagen..

2 kommentarer:

  1. 2500? wow, jag fick betala 3900 för att min tandusling skulle bort!

    SvaraRadera
  2. Stackars dig!!!!
    Jag lider med dig....och jag avskyr tandläkaren...så stackars dig!
    kram Lotta

    SvaraRadera