måndag 8 december 2008

Färjan, lägenheten och kaos

Liten kort sammanfattning av läget just nu. Tors-Fre så åkte jag på den berömda Färjan ( Viking Lines Cinderella), ni som kollat på kanal 5 vet vad jag pratar om. Kul värre hade jag iaf. Lägger upp en riktigt pinsam bild när vi får tillbaka vårt internet.

Just nu så surfar jag på något som heter Wippies, kostade bara 10 spänn för två timmar. Hoppas att jag inte blir lurad. Inte för att det går att sno så värst mkt från en fattig student. Jag är totalt pank, god jul alla släktingar. Jag får göra mina egna julklappar till mina nära och kära hahaha. Nej så illa är det inte.

I lördags så sov vi första natten i lägenheten. Kändes lite kaotiskt imorse när jag rotade efter något att ha på min i flertalet blåa ikeakassar och rev runt i diverse lådor för att hitta min plattång. Något jag misslyckades med, bad hair day med andra ord.

Jag lägger upp bilder så snart vi fått lite mer ordning och reda på torpet!
Kom precis på att jag inte öppnat dagens lucka i min chokladkalender. Mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar