tisdag 2 december 2008

Vår nya lägenhet

Igår så fick jag äntligen så vår lägenhet från insidan. Och tro mig när jag säger att den ser tusen gånger bättre ut än utsidan. Målaren ska vara klar på onsdag så då börjar vi vår flytt! Jag kan äntligen börja se fram emot det. Nya målade väggar att sätta sin egna prägel på. Garderober att fylla, ett badrum att piffa. Iiih va roligt!
MMMysigt var bara förnamnet när jag och Johan gick upp imorses och åt frukost framför tvn och kolla på adventskalendern. Jag hatar Claes.
Nu ska jag på analys-seminarium! och sen ska jag hämta ut min hemtenta.
// Ida

1 kommentar:

  1. oooo vad roligt med den nya lägenheten. Behöver ni inte måla själva? Det är länge tills jag kommer upp och får stilla min nyfikenhet.
    Hoppas du blir nöjd med tentan.
    Det gör inget att du inte gillar Klas...det är nämligen för "lite" yngre barn och det verkade som de tyckte han va ok.
    Jag har 10 cm snö nu IGEN!
    Kram på dig. Lotta

    SvaraRadera