måndag 26 januari 2009

Life in pink

Jag tillhör den skara, som säkerligen upplevs som något fjortisaktig, som bara älskar rosa. Ingen särskild nyans, jag missbrukar dem alla. Jag skulle nog inte gå så långt som att måla mitt hus rosa men ack väl en vägg eller två.

Löjlig som är jag är så har jag en rosa: mobil, kalender, digitalkamera och cykel:
http://www.mobileincanada.com/images/news/sony-ericsson-w580i-pink.gifMin vackra mobiltelefon så jag bara va tvungen att ha. Kalendern från Ordning&Reda som jag skulle gå under utan!
Den lilla rosa som är perfekt att ta med sig på fest!Dam 3 Växlar Rosa HbEn snygg kronan cykel som rostar i cykelstället här utanför. (min är något mer chockrosa)

Sedan äger jag väl nåt par skor, en tröja eller två, örhängen, diverse läppglans, tejphållare och annat småplock vars rosa nyans gör mig lite smålycklig av någon konstig anledning.

På min önskelista står just nu en rosa laptop... så om någon vill ge mig en sån så... pass på!

En rosa Sony Vaio? - Ja tack!!!

Lita på rosa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar