fredag 8 januari 2010

Celebration!!

B-uppsatsen är klar!!! *dansar runt* Åh det är som om en sten lyfts från mitt hjärta. Nu är det bara hemtentan kvar och jag har nu slutfört första frågan och har gett mig attan på att den andra åtminstone ska vara påbörjad innan jag åker till jobbet idag. Borde inte vara någon omöjlighet. Blir bara så himla "sömn-nödig" varje gång jag tar upp boken för att leta referenser... Får ta en kopp kaffe till...

Hittills så har dagen varit väldans lugn. Är dagmatte åt Skruttan idag igen, men både hon och Pinnen ligger och snusar och sover på varsitt håll. Jag ska utnyttja den lugna stunden åt att klä på mig och kladda lite mascara på fransarna.

Ska slänga in lite bilder på Pinnen nån dag när han har sitt nya täcke och sin nya tröja (ja jag har köpt en helt onödig tröja) på sig. Sååå zöööt! Nu är han mer fashionabel än matten sin.

Dagens motto: "Man ska inte ropa hej innan man hoppat över bäcken"
Läser: Retorik idag - Jens Kjeldsen
På repeat: Melissa Horn - Säg ingenting till mig
Pippi på: Kaffe med mjölk

1 kommentar:

  1. Ja just det , det var ju du som ville ha två designer va ? Maila mig på storslagen_@hotmail.com så skickar jag ett infomail och prisförslag , eller kom vi överens om något förra gången ?

    mvh Jennie

    SvaraRadera