torsdag 7 januari 2010

Latis


Latmaskbild från när bebis var ännu mer bebis.

Nu ligger jag på soffan, har fortfarande pyjamasbyxor på mig och försöker få i mig dagens första kaffe samtidigt som jag, av någon outgrundlig anledning, kollar på Rachel Ray i väntan på att Våra bästa år ska börja. Tragiskt värre. Rachel Ray gör mig hungrig. Hon lagar alltid mat. Mycket mat. Med ost och annat gottigt. Mmmmm. Långt kvar till lunch dock. Får hålla mig till kaffet. Och en lussebulle kanske :)

Idag är jag hundvakt åt Skruttan för första gången. Hittills har det gått bra. Pinnen ligger på soffan och snarkar under en filt, Skruttan ligger i datarummet (där det är jättevarmt) och snusar och sover hon med. Inte konstigt att jag också känner mig lite småtrött.

Jag har iaf haft en liten kreativ stund här på morgonen då jag skrev lite på vår slutdiskussion i B-uppsatsen som ska bli klar IDAG! Jippie! Äntligen! Ska bara hitta en referens och sen är saken, i princip, biff. Så egentligen borde jag skriva på min hemtenta... Ska bara... först.

ps. Fortfarande ingen cola eller julmust. Däm I'm good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar