fredag 20 augusti 2010

Ber en bön

Snälla ha mig i tankarna idag. Ska till jobbet och kommer antagligen träffa chefen. Har klantat mig. Jobbigt. Jag tror att det är första gången som jag har sån här ångest inför att gå till jobbet. Men men. Det måste ju bara gå. Ta tjuren vid hornen så att säga...

Som om inte detta var nog så kunde jag inte somna igår... tog några timmar innan jag kom till ro. Men så sov jag som en liten gris hela natten. Var riktigt segt att ta sig upp imorse och hämta Skruttan. Jag gick raka vägen tillbaka till sängen när vi kom in igen. Hoppas att den sömnen räcker ikväll. Hopp. Kul ord det där. Mångtydigt. Men på tal om ett hopp så har jag tappat mitt, har du sett det?

1 kommentar:

  1. Jag ska be extra för dig nu när jag går o lägger mig :)
    Jag hoppas det gick bra idag iallafall!!!

    kram kram

    SvaraRadera