tisdag 31 januari 2012

Jag lever!

Har inte haft orken att blogga alls. Jag har varit frisk nu ett tag, efter många turer fick jag äntligen hjälp genom en rejält kur antibiotika. Har man problem med brösten gäller det att hamna på rätt akut. Det gjorde inte jag tyvärr. Men när jag äntligen kom rätt så blev det bra. Visade sig att jag hade en rejäl infektion av något slag. Mamma kom till undsättning och fick ta hand om hem å barn medan jag låg som en klubbad säl på soffan å undra vad som hände. Det gick så fort, feber steg från 38 till 40.5 på bara någon timma. Usch usch, hoppas slippa vara med om något liknande igen. När läkare pratar om böld, nål och mitt bröst i samma mening så gråter jag. Tur att jag inte drabbats av det, rena skräcken!

Nu är jag å Signe nere i Skara och förbereder barndop som äger rum i Skara Domkyrka på lördag! Närmare 100 gäster, vad hände?? Galet kul ska det bli! Tänk att en så liten människa kan samla och glädja så många! Jaja, ryktena om att vi passar på å gifta oss stämmer i alla fall inte. Herr Sundén har inte gått ner på ett knä!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar