fredag 21 november 2008

All I want for X-mas

Fröken Gullmetz önskelista julen 2008:

1. Snö på julafton.
2. Stieg Larsson triologin eller varför inte "Gomorra" av Roberto Saviano
3. En skiva som vidgar mina musikaliska vyer
4. Ett svart nagellack (gärna från Make-Up Store)
5. En ny pensel till ögonbryn-skuggan
6.En synonym-ordbok
7. En ny lökhackare... (eller fillimojjen som saknas på min)
8. Kunskaper om allt vad innebandy innebär
9. Den där Fiorelli-väskan jag hittade på Accent häromdan
10. Något roligt sällskapsspel som exempelvis; Hur f-n visste du det? (vilket jag redan har)
11. Ett överkast till sängen
12. Att jag och Johan kan kolla på en film utan att Johan pajjar den genom att skratta för mycket!
13. Snälla medmänniskor, att ingen försöker stjäla min väska, innehållandes alla julklappar, igen på tåget hem till Sthlm!

Mmmmja.. Annars så har jag ju för övrigt redan fått den bästa julklappen: FÅRSKINNEN!!! som jag gosar på varje kväll när jag ligger på soffan och glor på tv! Dessutom så är jag mer ute efter själva jul-upplevelsen. Lugn och ro, god mat och, vilket jag garanterar slipper i år, inga gallstensanfall!!

2 kommentarer:

  1. har du tur så kanske jag köper nåt åt dig nu när JULA ska göra mig rik, rikare, rikast!!! MOHAHAHA!!!!

    SvaraRadera
  2. å vad vi ska mysa i jul! inte göra nåt annat.
    Jag vill köpa ny klädsel till soffan innan jag vågar lägga ut mina får men det är verkligen mysigt att ha dem, fårga noppade de sig på baksidan?
    Tror nogat blir jätte fint, tar inte över om ni vill ha mer färg!
    kram

    SvaraRadera