tisdag 25 november 2008

snö, bowling och tvspel


Mysig brasa




Vi hade en jättemysig helg uppe i Östhammar. Vi myste i Crilles stuga med tänd brasa och spelade spel. Killarna spelade tv-spel. Vi bowlade, jag kom tvåa.. slog Johan. MOHAHAHAHA!
På resan dit så var vi typ en meter ifrån att köra på ett rådjur, men André körde bäst och allt gick bra. Hemvägen var det snöstorm, vi krypkörde i typ 30 km/h. Men vi kom fram hela iaf.
Nu är Johan på koncert med två polare från Tidaholm och jag får vara hundvakt åt Stefans vovve. Hon är jättefin, ligger med mig på soffan å glor på Desperate Housewives.


Friday gone bad


André, Simon och Sara leker i snön

1 kommentar:

  1. men shit var det såååå mycket snö det kom hos er.... helt otroligt, i gbg kom det typ 5 snökorn som lade sig lite fint i kanten av vägen...
    ÅÅÅÅå jag är så avis på den lilla grisen att han är och ser Black lable... hade jag med velat men tur att du fick lite sällskap där hemma, alltid mysigt med någon som troget håller sig i soffan och vill mysa ;)

    massa kramar på dig

    SvaraRadera