tisdag 18 november 2008

Ingen vila, ingen ro

Sådär, då var ännu en undermålig analys á la Ida Johansson färdig för sågning. Känns ju inte särskilt bra att lämna ifrån sig något man är missnöjd med men jag får väl trösta mig med att jag gjort mitt bästa utifrån de förliggande förutsättningarna. Kanske kan jag rentav hävda att det är på grund av de bristfälliga anvisningarna som jag inte lyckas med min uppgift. Vips så kom ett argument till, nu gäller det bara att undersöka om det är hållbart och relevant. Där föll nog mitt försvar. Det är ju upp till mig att skaffa mig förståelse för uppgiften, inget hållbart argument med andra ord, men ganska relevant för saken i fråga då min förståelse för uppgiften självlklart spelar en stor roll för slutresultatet. Men ett bra argument måste ju både vara hållbart och relevant *suck* Tur att jag har några år kvar att slipa på mina argumentionstekniker.

Off we go...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar