onsdag 12 november 2008

Wednesday gone bad

Sitter uppgiven i min ensamhet och skriver på en skoluppgift. Känner mig dum som inte fattar riktigt vad jag ska göra eller hur. Känner mig besegrad av tröttheten som ständigt besitter mitt huvud. Känner mig lite vilsen i stora vida världen för tillfället. Men då jag inte är särskilt filosofiskt lagd eller har orkåtalamod att sitta och försöka komma på lösningen på mina existensiella problem så glider jag in på Johans bands nya hemsida och piggar upp mig med några Friday gone bad låtar. Man skulle ju kunna tycka att man som flickvän borde få en signerad skiva när man tvingat utså musiktortyr i några månaders tid då det spelats in och mixats. Att tvingas lyssna på samma korta stycke ett hundratal gånger i rad högst ofrivilligt måste ses som en form av tortyr. None the less njuter jag av slutresultatet och längtar efter en livespelning!

Åh, tänk vilken inverkan Christoffers röst har. Nu är jag på lite bättre humör. Undrar vad mina grannar tänker när de ser mig spela luftgitarr genom köksfönstret. Skiter väl jag i. Såhär ser det ut när jag spelar lufttrummor suckers!!!


Snyggaste bandet ever!! Jag är inte lite partisk.

1 kommentar:

  1. äsch vaddå partisk vad betyder det... jag tycker med det är snyggaste bandet! Jag ska snart pigga upp dig så att du blir lite piggare och lite gladare hihi

    SvaraRadera