måndag 9 februari 2009

Lilla julafton

Två paket på en dag, ibland är livet bara för bra att vara sant. Oriflame och H&M kom på posten. Värt att notera var dock att innehållet till övervägande del INTE var till mig! H&M-paketet innehöll till mestadels kläder till min Johan, eftersom han själv inte shoppar så.. gör jag det åt honom. Och snygg blev han!




2-pack T-shirts,79 kr resp 149 krLångärmad tröja, 298 kr

Mysbyxor, 198 kr

Från Oriflame som vanligt många efterlängtade saker bland annat en locktång, ska bli kul å se om jag får till någon bra frilla med den.

Efter att ha legat sjuk med halsont och huvudvärk, eller ja värk i hela kroppen snarare så ska det bli skönt att ta sig till skolan imorrn. Ska jobba också, det får jag inte glömma. Ida - räddaren i nöden. Med en dold agenda bör tilläggas. Men men, var sak har sin tid!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar