torsdag 26 februari 2009

Städa, städa...

Idag har jag dammat, dammsugit, torkar möbler och torkat golven. Så skönt när det är rent och fint hemma. Skulle behöva tvätta några av våra mattor också... men det får bli en annan gång. Nu är det hög dags att återgå till studierna och passa på att skriva artikeln som ska in imorrn.

Igår var jag och Johan på Willys för att storhandla. Jobbigt värre men nu har vi mat så att det både räcker och blir över. Vi var så trötta när vi äntligen kom hem. Jag somna på soffan strax efter 20:00. Hur slutar Mio min Mio? Jag missade ju slutet...

Vår 2-årsdag var jättemysig. Det blev dock ingen thai-mat då restaurangen var full när vi kom, men mat fick vi i oss i alla fall. Vi gick till Underbar och käkade, för oss iaf, lyxmat. Mumsigt värre. Det som var bra var att det fanns flera rätter av välja på oavsett om man var sugen på kött, fisk eller vegetariskt! Stort plus!

Nu ska jag lata mig på soffan innan jag tar tag i plugget! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar