onsdag 7 oktober 2009

Klick klick

Ojojoj, nu är det mycket på gång. Jackan är på väg hem till mig i skrivande stund. Vilken färg det blev får ni se när den kommer. Sedan så har Peanut ett paket på g efter en lyckad budning på Tradera. Dessutom råkade jag klicka hem en grejj från H&M. Men ta det lugnt. Det är fynd för hela slanten! Det är farligt att ligga hemma och vara förkyld.

Var det någon som såg kvällens avsnitt av True Blood på SVT? Iiiih kan knappt bärga mig till nästa onsdag!

Johan är på spelning på Mosebacke, jag fick inte följa med. Johan är rena tyrannen när man är sjuk... Tur det. När man själv totalt saknar omdöme så är det väl bara bra att ha en sambo som håller koll på en!

OBS!! Är det någon som vet hur man ligger in en bakgrund på blogger? Jag misslyckas varje gång!

3 kommentarer:

  1. jag vet hur man lägger in en bakgrund!! :) jag kan hjälpa dig över msn sen när du vaknat //kram

    SvaraRadera
  2. urs...är du sjuker...det var inte bra.
    Drick mycket och håll dig varm.
    Krya på dig Kramar Lotta

    SvaraRadera