torsdag 22 oktober 2009

Vår nya förmåga


Mediemarkt, 499 kr

Efter att jag tagit kål på Johans älskade perkulator så begav vi oss till Mediamarkt där Johan efter att ha synat de allra flesta kaffekokare bestämde sig för denna underbara skapelse. Jag har nu provsmakat kaffet och det var utsökt.. Det bästa med där är den lilla auto-funktionen som gör att den stängs av automatiskt efter 2 timmar. Bra när man som jag är båda klantig och glömsk. Men, ni skulle sett Johans min när jag påpekade att kaffekannan var av glas...
- Det finns väl att köpa löst, kvittrade jag.
- Mmmm... vi får väl hoppas det, muttrade Johan.

1 kommentar:

  1. Den är jättesnygg! Vi har den på Loppan ......och vi har inte slagit sönder kannan ännu....har haft den nåt år...gott kaffe blir det också.
    Kram Lotta

    SvaraRadera