torsdag 26 november 2009

FYI

Ni läser numera en blogg som tillhör ett mindre geni. Jag fick idag resultatet på den hemtenta (som jag för övrigt skrev i Paris): VG!

Wiiiie! Detta ska fira naturligtvis. Men det blir ingen tentatreat i form av en väska eller ett par skor (som brukar vara fallet) då jag lider av akut penningbrist eller som föredrar att uttrycka det: SPARKRAV! Men en klapp på axeln, ett långt skönt bad, lite julmust och saken är biff.

Nu är mitt hem skinande rent, jag har lokaliserat julstjärnan och planerar hur minimalt mitt julpynt ska vara i år. Räcker det med en adventsljusstake, en julstjärna i fönstret och ett rött fruktfat? Ja.. varför inte. Kanske slår till på en hyacint eller två, den som lever får se!


Den här skulle se bra ut i mitt sovrumsfönster, 169 kr, Rusta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar