måndag 30 november 2009

Ny vecka...

Ännu en ny vecka och imorrn går vi in i december månad. Vilket betyder att idag så måste sista vinterdäcket på. Tur att man har funnit några riktiga guldklimpar till vänner här uppe som kan tänka att hjälpa till! Håll tummarna för oss i eftermiddag!

Idag är det föreläsning på schemat, ingen mindre än vår professor Mats Rosengren som ska föreläsa om sin bok Doxologi, bra för mig, är så så trög så jag förstod knappt hälften. Kan ju ha berott på bristande motivation och det faktum att jag var helt slut igår när jag försökte läsa den knappt 100 sidor långa essän. Känner mig smått värdelös idag, hmmm.. Det går nog över.. Men ingen skön magkänsla att starta veckan med.

Ps. Min internetuppkoppling försvinner hela tiden, men bara på min dator!! Någon som vet vad detta kan bero på? Åh jag blir så trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar