torsdag 26 november 2009

tooorrrsdag

God morgon!

Själv har jag haft en halvgod morgon. Har legat vaken halva natten och funderat på vad för budgetjulklappar jag kan erbjuda la familia i år, undrat vart f-n min vackra julstjärna som jag vill häng upp i fönstret ligger, varför vår hund är så fixerad vid att bita sönder saker å då har han en särskild faiblesse för sladdar, hur jag ska klara mig igenom den här mörka vintern, varför mitt nagellack bara håller typ en halvdag innan det börjar flagna, hoppats på att mitt munsår ska försvinna lika fort som det kom...

Mmmm... nu väntar en timma eller två med städastädastäda, sen ska det pluggapluggapluggas och dagen avslutas med jobbjobbjobb. Härligt.

Louise - Jag kommer faktiskt till Skara en snabbis nästa helg, men jag är hemma 17-29 december annars! Då ska vi julmysa! Krama

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar