torsdag 25 mars 2010

Mardröm

I natt så drömde jag att en viss person försökte byta bort mig. Jag vaknade och trodde en lång lång stund att jag var tillsammans med en skenhelig karl från Marstrand. Det var några jobbiga minuter innan tanken slog mig;Vart har jag fått detta ifrån? Hallå, vem skulle vilja byta bort mig liksom? Och para ihop mig med en främling som citerar bibeln så fort... nej hela tiden faktiskt. En annan sak som slog mig var att jag kunde en massa bibelcitat alternativt att jag hittade på dem i drömmen (fast det var ju inte jag som sa det utan han från Marstrand..) men jag kan väl inte drömma om något jag inte kan?  Jaja, jag är inte bortbytt. Så lätt bli man inte av med mig. Hallå, jag är ju ingen hockeybild heller (inget bokmärke heller för den delen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar