torsdag 11 mars 2010

Onyttigaste veckan

Den här veckan har jag jag ätit smågodis, chips, choklad och druckit coca cola. Och jag tänker fortsätta. För igår fick jag ett rör av Pringles  Salt&Vinegar chips. Mumma det! Som jag har längtat, enda sedan jag smakade dem för första gången när vi flög hem från Paris i november. 

Dagens ska ägnas åt studier, sköna promenader och ikväll ska jag å Pinnen till veterinären och kolla på hans stackars öronlappar. Hoppas att det inte är för sent utan att de går att rädda.

Nu börjar snart Sjunde Himlen, bästa serien att plugga till.. den är så obotligt tråkig! Ikväll är det säsongsstart av Lyxfällan, tänkte att det blir en skön avslutning på kvällen. Att gotta sig i andras olycka och inse att det finns människor som sköter sin ekonomi sämre än vad jag gör. Så nej, karmasmällen från igår har inte lärt mig något. Jag är fortfarande jag. Mohahahaha. You can't bring me down Karma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar