torsdag 4 november 2010

Tenta

Sitter på pendeltågsstationen i Ulriksdalc. Snart går tåget. Det är dags att bevisa att jag fortfarande har lite plats kvar bland de små grå där jag lyckats fylla på med lite marknadförings teori. Tåget är givetvis försenat. Det är klart det är. Haha. Finns det något annat tillstånd i Sthlm? Nope. Stress och förseningar we live by. Tur att jag inte är ensam. I väskan har jag Kotler, i lurna Kid Cudi och på brevid på bänken sitter... tadaaaa: Herr Ågren och håller mig i handen. Snällt av honom. Försökte förmå honom att stanna hemma men han skulle prompt med som sällskap. Jag stängde av larmet på han väckarklocka, gömde hans sl-kort och smet ut när han var på toaletten. Men icke. Han är med. Alltid med. Kanske är lika bra. Det brukar ju faktiskt gå bra när han är med!
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar