måndag 15 november 2010

Tysk pensionärssemester 2010

Vi hade en underbar vecka i Turkiet. Jag är bäst på att dega. A blev rastlös, så det hela var inte helt friktionsfritt men men. Bilderna får tala för sig själva. Angående rubriken så bestod 99% av turisterna i Sida av tyskar i pensionsåldern. Vi drog ned medelåldern ganska bra med andra ord.
Degar vid poolen
A på strandpromenaden
Strandpromenaden

Fin solnedgång

Ego-pic

Utsikt från balkongen

Mer utsikt

Nu skryter jag bara

Jag ser havet från soffan minsann.. med lite vilja..

On a mission

It's a cold one...

Doppa mig? Icke.
Lunch-tajm
Finaste gör sin vanliga pose
Sry

Gräddar pepparkakan

Ego I

Ego II

EGO III

EGO IIII

Night in Side

A i ruinen

Apollons tempel

Wiiie

2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Hoppas resan var så härlig som den såg ut.

    SvaraRadera
  2. Det var underbart. Sida var jättefint, litet och lugnt. Precis vad jag behövde!

    SvaraRadera