måndag 9 mars 2009

Jag är trött

Jag känner mig totalt däckad. Kommer inte upp ur sängen på morgonen. Får inte tummen ur att varken städa och göra fint här hemma, gå ut på en liten promenad eller skriva färdigt min förbannade novell som ska in imorgon. Nämnde jag att jag har prov på onsdag också? Pluggat? nej självklart inte. Nej nu måste jag ta tag i detta. Ska ge mig fem minuter till... och locka mig själv med att jag får se det sista avsnittet med Gossip Girl som jag har på datorn. När jag är klar med allt!

Igår var jag och Johan på bio i Kista. Det blev en billig historia tack vara presentkorten som vi fick av Johans mamma i julklapp (tusen tack!!!) plus det presentkortet som jag hittade i min plånbok häromdagen och som det visade sig vara 90 spänn på! Gött Kött på den! Vi såg filmen Australia och den var jättebra, helt klart sevärd. Sen att folk sitter och skrattar (på helt fel ställen) och tar av sig skorna och fläker ut sig bara för att salongen inte är full, det var bara störande. Vi hatar folk.

Igår ringde mamma mig innan jag tagit mig ur sängen. Hon hade varit hos farbror doktor som misstänker att hon har.... gallsten! Välkommen till klubben mor!

Nu ska jag ta tag i mitt så kallade liv! Tjipp!

1 kommentar:

  1. synd vi inte bor närmare varandra för då kunde vi degat ihop nästa vecka när jag börjar min långa ledighet... men jag ska göra allt för att han är här tills ni kommer ner i påsk!!
    kram

    SvaraRadera