onsdag 13 maj 2009

Halv fem...

...vaknade jag imorses. Jag har valp-radarn på och knep den lille innan en olycka hände, ja jag hann nästan iaf. Tanken som räknas eller hur?



Ett leende som bara en matte kan älska!

Jag kan inte fatta att klockan bara är 13:30. Dröjer ju evigheter innan Johan kommer hem. Men men, om man ser det från den ljusa sidan: jag får en massa kurslitteratur läst! JIPPIE! Det är aldrig fel. Varför skaffade vi inte hund tidigare?

Tove - Han har inget namn stackaren men vi diskuterar Dogge eller Ralph? Har du några förslag så blir jag jätteglad. PS. Om du vill ha jobb som hundvakt i sommar så är du välkommen till STHLM =)

4 kommentarer:

  1. vad sägs om en blandning mellan dom två namnen och en liten honoraire och döpa vovven till DOLPH (lundgren)? ;)

    SvaraRadera
  2. hahahahahaha, ska föreslå det för Johan!

    SvaraRadera
  3. Ralph är ju gulligt. Kommer ni hem på kristi himmels färds dagen? :D

    SvaraRadera
  4. vi kommer hem på onsdag kväll nästa vecka!

    SvaraRadera