måndag 4 maj 2009

Sjuka familjen

Jag kom inte ur sängen imorses förrän Johan kikade in och fick ut mig på soffan. Där låg jag resten av dagen. Nu har jag ryckt upp mig, tagit en dusch och plockat iordning. Vägrar ligga hemma en dag till.

Johan är också sjuk men han har bitit ihop och jobbat hela dagen. Dessutom stack han iväg tikk fritidsgården som de repar på och spelade på deras spelkväll. Stackarn måste vara helt slut.

Det enda bra med den här dagen var att jag fick tillbaka min dator. Johan var snäll och hämtade den åt mig. 600 spänn och den var klar dagen efter att jag lämnat i den. Därför kan jag verkligen rekommendera Datorservice.nu när det gäller dataproblem. Snabbt och lätt.. färdigbrett. Dålig slogan från Carlshamn Mejeri om jag inte minns fel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar