fredag 1 maj 2009

Jobb(ig)helg

Idag har jag och älsklingen sovit läänge och ätit mysig frukost till Våra bästa år. Ja ibland är Johan bara för bra för att vara sann.

Igår lämnade jag in min hemtenta med ett leende på läpparna och detta firades med en glass, i trevligt sällskap, i vackra Kungsträdgården. Sedan hände något märkligt. En klänning... bara följde med mig hem helt fräckt. Den tvingade sig på mig, lade sig i en påse och kom med mig hem. Jag förstår inte hur detta gick till. *ler*

Nu ska jag snart åka till jobbet, där jag kommer spendera merparten av min helg då jag ska jobba hela dagen imorgon och eftermiddagen på söndag. Men vad gör man inte för brödfödan?

1 kommentar:

  1. Hej! Va bra att den lilla pojken kan överaska positivt någon gång.....
    Du var värd en liten klänning när du sliter så( hoppas få se den snart )
    Hos mig är det trädgårdsarbete som gäller.
    Puss o kram Lotta

    SvaraRadera