måndag 11 maj 2009

Today is the day



Hoppas vi iallafall... Bäst att inte ta ut något i förskott antar jag.

Idag händer det ganska mycket, trots att jag är ledig från skolan. Förmiddagen ägnas åt tvättberget som vuxit under veckan jag var sjuk. Och eftersom jag missade en tvätttid när jag satt och skrev på min hemtenta så var det ett ganska stort berg att bestiga. Men med lite rävspel (dubbelbokning) så är jag ju på god väg att klara detta! Ett steg i rätt riktning.

Det andra jag har på listan idag är att skriva klart en text som ska lämnas in imorgon (inte alls ute i sista sekund). Men jag har en plan så.. får jag bara arslet på plats i stolen så ska väl den vara klar på någon timma eller två. Jag misstänker att resten av dagen kommer vara en evig vänta.

Men, det som väntar på något gott?

Ps. Jag vet att layouten kanske inte är rikigt jag... Men den är heller inte riktigt klar. Så håll ut! den kommer nog bli finfin till slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar