torsdag 24 september 2009

Dagen före

Imorgon får man pengar! Jippiiie! Ska bli kul och se hur länge de räcker den här gången... Men nu är ju alla böcker köpta för skolan och så vidare. Ska lägga en beställning på oriflame ikväll innan det är dags att sova.

Imorrn ska här storstädas och fixas. Sedan ska jag ut med jobbet på kvällen, vår älskade Maja ska lämna oss. Jobbigt. Måste nog åka och hälsa på henne i den nya butiken hon ska börja i. På lördag blir det mer kalas, då kommer några vänner hem och firar min födelsedag i efterskott. (Mest en ursäkt för att träffas... men en riktigt bra sådan)

Just det, glömde nästan. Igår så köpte Johan en ny dator! Så nu äntligen ska jag slippa höra tjatet: Jag vill ha en ny dator, jag vill ha en ny dator, jag vill ha en ny dator, jag vill ha en ny dator, jag vill ha en ny dator. Finally!!! Tack Media Markt!

Det blev en sväng till IKEA också, köpte bland annat en tunna till hundmaten och en låda att samla upp alla sladdar i, supersmart! Jag hatar verkligen sladdar!

Nu ska jag kolla färdigt på Idol. Johans kompis är med! Heja Moa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar