fredag 2 juli 2010

Ååååh Edward men olalalala Jacob

 Igår var jag och A på Twilight Eclipse.Det var en del av överraskningen jag fick för någon vecka sedan. A mötte upp mig på Hötorget med en röd ros. Hur romantiskt är inte det? Filmen var lika bra som alla andra har sagt. Pojkarna var magiskt snygga och Bella likaså. Kan inte fatta att Kristin Stewart som är så snygg i filmerna inte åtminstone borstar håret i verkligheten?

Efter några tråkiga veckor så händer det grejjer från och med nu. Ikväll kommer Sarah å hennes mås. Wiiie! Imorgon åker jag till Oslo, jeg skall finne mig en norrbagge. Hahahaha. Nej skämtåsido. Jag ska träffa min älskade Sofia. Var på tok för länge sen. Äntligen! På söndag dyker kanske bror och hans söta sambo upp. Nästa vecka inleds min 1.5 halv lediga vecka. Wiiheew! Det blir vänner, sol och mys för hela slanten. Antagligen en och annan grillning med tillhörande öl eller vin på det. De senaste dagarnas tokigheter kännssom bortblåsta och jag är glad igen. Kan mitt dåliga humör ha haft en naturlig förklaring? den månatliga besökaren? Japp, helt klart. Jag är ju så dum. Varje månad är det samma visa och värre blir det tyvärr. Vad kan man göra åt det? Tur att man är singel, ingen står väl ut med en hormon-bitch? Inte ens jag...

Morgonen ska ägnas åt att packa, måla naglarna(med mitt nya Mavala i färgen Nice) och så får det bli en långpromenad med hundarna innan det är dags att masa arslet till jobbet!
                              

1 kommentar:

  1. Det lät som att du gillade den :) Nu är det bara drgt 500 dagar kvar till BD då. Den som väntar på något gott... Har du läst böckerna?

    SvaraRadera