onsdag 7 juli 2010

Insomnia

Andra kvällen/natten i rad som jag ligger sömnlös på soffan. Tur att Peanut och SATC håller mig sällskap. Jag har aldrig svårt för att somna, irriterande när man är så trött att man knappt kan hålla ögonen öppna. Sov ju i och för sig några timmar i eftermiddags så.. får väl räkna med att vara vaken en stund till.

Imorgon så verkar det bli en tur till Vaxholm med bror och hans söta sambo. Funderar på om vi ska sätta oss i bilen på kvällen och åka ner till Skara. Jag längtar hem. Synd att inte päronen är hemma. Blir till och mysa med andra nära och kära istället. Funderar på att åker ner till Gbg någon dag med... Jaja. Mycket man vill. 

Det jag vill helst av allt precis i skrivande stund är en paus, några timmars drömlös sömn.  Alternativt drömmar om guld och gröna ängar, jag är inte helt omöjlig. Tack på förhand.

Vad drömmer jag om här månntro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar