måndag 26 juli 2010

Moster

Idag har jag bara varit moster för hela slanten. Sjungt, vaggat, krupit, burit och pussats. Vi har tagit det lugnt. Regnet öste ner hela dagen. Blev en tur till Munken. Annars har vi bara varit hemma. Blev lite tacos på eftermiddagen med tjocka släkten. Passade på att kolla på Flyga Drake nu när den gick på TV4 ikväll. Var som vanligt. Filmen överträffar aldrig ens förväntningar och kan aldrig mäta sig med boken. Tur att jag inte läst Twilight-böckerna säger jag bara ;). Imorgon får vi finbesök från Brastad. Längtar redan. dags och nana lite.


Mosters docketös börjar bli stor...

2 kommentarer:

  1. Jag gillar filmen men har inte läst boken, tänker att den säkert är bätte men att den är så pass känslosam som film och att jag nog inte skulle palla med den som bok. Läste 1000 strålande solar förra sommaren, jag grät floder.

    SvaraRadera
  2. Det var riktigt jobbigt att läsa Flyga drake. många tårar. Liksom när jag läste Tusen strålande solar. Men båda två är mkt fina skildringar...

    SvaraRadera