lördag 1 januari 2011

Gött nytt år

Gårdagen bjöd på både det ena och det andra. Först spenderade jag dagen bakom charkdisken på Engströms livs. En liten tradtion jag har på nyår. Sedan intogs en trerätters middag chez Moi komponerad och utförd av Sarah. Sarah som förövrigt utsatte mig för en facerape som fick ett antal vänner att beklaga min magsjuka istället för att önska mig ett gott nytt år... Lite kul ändå men om jag ska hämnas. Mohahaha. Jag var givetvis ute och slarvade.. på vägarna. Skulle hämta A på jobbet. Det bjöd på mkt skräck och skrik. Väl hemma avnjöts ett glas skumpa medan vi firade in tolvslaget framför tv:n och hockey. Vänta lite nu.. Hockey? Japp ni läste rätt. Det var faktiskt nästan lite kul. Men bara nästan. Nu ska jag jobba. Skepp å hoj.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar