söndag 23 januari 2011

Jag är tillbaka

Efter några riktigt jobbiga dagar, veckor till och med, börjar jag känna mig levande igen. Det krävdes några dagar i mammas och pappas omsorg men nu känns det mkt bättre. Kanske beror på dunderpenicillin-kuren jag fick hos tandläkaren också? 

Igår var jag och Sarah i stan. Det var så mysigt att bara gå runt och kika, vi fönstershoppade och självklart följde några små saker med hem. Jag har äntligen köpt tillbaka EfvaAttling-ringen som jag tappade förra året. Tack A som gav mig presenkortet i julklapp. Sen hittade jag en söt liten glasskål på Urban Outfitters och ett stickat pannband på Bikbok.
Little Twist, 990 kr, bild från www.evfaattlingstockholm.com



Glasskål, rea 120 kr, bild från urbanoutfitters.co.uk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar