torsdag 27 januari 2011

Långtråkigt

Jag är uttråkad. Någon som kan tipsa mig om en rolig blogg eller nåt sånt? 

Jag borde plugga men.. kan inte komma mig för att slå upp boken. Är helt omotiverad att ta tag i något idag. Usch och fy på mig. Sista terminen och jag kan inte ta mig samman och komma igång i tid. Gah.

Jag och Sarah har vart i Mörby C idag. Blev ett läppbalsam för min del. Från Åhlens egna märke. Men det föll inte fröken i smaken så jag får väl ge det till A eller nåt. Något som däremot föll den här bönan i smaken var att jag för första gången på evigheter (så länge jag kan minnas) hittade HäagenDazs-glass i smaken Dulce de leche. Mumma säger jag bara. Den rekommenderas verkligen.

Namnamnam!

2 kommentarer:

  1. ulfekman.nu

    där kommer du nog hitta en hel del att i frustration skriva egna inlägg om... men även en del saker du säkert kan hålla med om :) Han är duktig på att skriva iaf :D

    SvaraRadera
  2. Eum... ja du Louise. Om vi uttrycker det såhär. Jag sticker hellre ut ögonen. Tack för tipset. Men nej tack.

    SvaraRadera