måndag 3 januari 2011

Jag ska inte sno en valp... eller två..

Jag och A ska åka till Hölö och glutta på valpar! IIIIiiih. Jag vet att detta är livsfarligt, jag har enbart kollat på valpar... två gånger tidigare i mitt liv. Båda gångerna resulterade i att jag sen varmedhund så att säga. Vi får se vad som händer idag...

Med anledning av gårdagens rubrik så eftersöker jag filmen där Joel Kinnaman är så snyggochsexigsomhanbarakanvara. Vi kollade nämligen på den sista Arn-filmen igår. Jag blev eld och lågor när jag insåg att Joel var med. Men näe. Han var ju inte det minsta het. Jag försökte verkligen att se hans bästa sidor men... inte det minsta hett. Han är en bra skådis (dah) och spelar rollen bra (doh) men nej. Det kanske har nåt med kung att göra? En roll i Tjena Kungen och rollen som Kung Sverker... Joel - gör inga fler filmer i rollen som kung eller som har titel kung nånting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar