torsdag 3 mars 2011

Flyttat

Kom på idag att jag har flyttat. Jag bor inte i Bergshamra längre, jag bor hos A i Frösunda numera. Bevis på detta: 

  • 90% av mina kläder finns här i Frösunda
  • Mitt smink finns här
  • Det är numera stökigt här
  • Min byrå står i hallen
Viktiga saker jag har förbisett, min bankdosa ligger kvar i Bergshamra till exempel. Borde kanske adressändra... Får se när A lyckas få upp mitt namn på dörren bara, eller ja postfacket... Och för en stund sen fick jag för mig att baka kladdkaka... men jag har ju inte tagit med mig formen med avtagbar kant... Kan man göra kladdkaka i typ muffinsformar? Borde man ju kunna... Jag ska prova. Skickar A till affären med detsamma... Någon som har typ det bästa receptet som finns på en redigt kladdig och chokladig kladdkaka? Tips mottages tacksamt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar